top of page

Sunday trip - Antibes

Hey!

I dag har jeg været på strandtur sammen med nogen af de samme piger fra turen til Italien. Jeg skulle mødes med nogen af dem ved Antibes togstation. Der var desværre nogen af dem som blev hold hjemme for at passe deres børn i sidste øjeblik, men Hayley kom med toget som planlagt. Resten ville komme senere på dagen. Hayley og jeg var skrupsultne men vi ville se markedet som altid var sat op i den gamle bydel af Antibes om søndagen indtil kl. 13. Vi gik rundt og kiggede på ting i 1 time indtil maverne larmede for meget og pengepungen var blevet lettere!

Vi fandt et sødt lille sted hvor de havde en lækker frokost menu. Som vi netop havde bestilt og havde fået maden ringede de andre piger, Rachelle og Jessica, at de var kommet og hvor vi var? De fandt os efter vores guidning og spiste sammen med os. derefter stod den på stranden i den ulidelige varme. Det var den lækreste strand, da der var sand og ikke små sten som i Nice!

Vi hyggede i solen og stod ude i vandet mens vi snakkede og grinede. Det var et par dejlige timer på stranden. omkring kl. 16 pakkede vi sammen og gik langs stranden hvor der for enden var klipper, og dem skulle vi selvfølgelig ud på! SÅ var det selfie tid ;) haha!

Derefter skulle nogen af pigerne tilbage til stationen, da det tager tid at komme hjem for dem der bor fx i Monaco og Menton. Hayley og Emily blev dog sammen med mig og fik en drink på en bar. Derefter var det kun Hayley og jeg som var tilbage og vi fik aftensmad på en super fantastisk restaurant. Wow en dag!

Xoxo

Beksi


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Ingen tags endnu.
bottom of page