top of page

En oplevelse rigere!

StartFragment

Hey!

Som i jo nok ved har jeg tegning hver eneste tirsdag formiddag indtil kl. 12.

I dag var sidste gang med tegning, da vi i næste uge skal til København og derefter har vi 4 uger til at lave vores færdige projekt.

Kristine, som underviser i tegning, fortalte til morgensamlingen at vi skulle være til tegning til tiden, altså klokken 09:45, da hun havde en overraskelse til os. Overraskelsen var, at vi skulle tegne Croquis. For dem som ikke ved hvad Croquis tegning er, så forklare jeg det lige… Der kommer en Croquis model, som står i midten af rummet, hun/han tager tøjet af og man tegner så de poseringer hun/han står i. Dvs. Vi skulle tegne en nøgen kvinde. Vi sad alle sammen i en rundkreds rundt om hende, og hendes 2 hunde var også med, da de ikke forstyrrede os lod vi dem blive i malersalen sammen med hende og os. Jeg tror at jeg tegnede i alt 25-30 billeder af hende, og hver gang Kristine gav os en ny opgave stillede Croquis modellen sig i en ny stilling. Hun var smadder selvsikker, og jeg syntes, at det var utrolig sejt af hende. Opgaverne som Kristine gav os var tidsbegrænset og hun valgte hvilket materiale vi skulle tegne med. Opgaverne varede fra 30 sekunder til 8 minutter, så det var meget hurtige tegninger, og ingen fokus på detaljer = Rebecca havde svært ved det i starten, da jeg elsker detaljer!

Jeg har her taget et par billeder af nogen af de tegninger jeg lavede med blæk mens hun sad ned på en flad madras sammen med hendes hund. Jeg havde kun 5 min. Til at tegne i ved disse tegninger, så de er ikke så præcise.

Ellers har det været en meget stille og rolig dag, og her til aften har jeg bare set film med Simon.

Xoxo

Beksi

EndFragment

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Ingen tags endnu.
bottom of page