top of page

Gensyn Weekend

StartFragment

Hey!

I denne weekend har der været run på! Det var den årlige gensynsweekend, hvor gamle højskole elever kommer fredag og overnatter indtil søndag middag. De skulle ankomme fredag mellem 18 og 19, og waow hvor var det kaotisk og forstyrrende midt i maden. Man følte, at ens hjem blev invaderet af fremmede mennesker. Det var nok ikke ligeså slemt for de nuværende elever, som kender nogen af gæsterne fra tidligere semestre. Jeg mistede helt modet på at møde disse mennesker, så efter maden blev jeg ovre på værelset resten af aften (Det skal lige siges, at jeg i denne weekend har sovet i fæ stalden på Simons værelse, da min seng på slottet blev lånt ud til Alexander K, fordi Kevin, som er Alexanders roomie, havde damebesøg).

Lørdag var jeg i hygge-mood, og dem der kender mig meget godt ved, at jeg som ofte er i hygge-mood i weekenderne, hvis bare der er nogen at hygge med :) Denne lørdag var det Emil/Haderslev (han bliver kaldt Haderslev) og Emilos, som var dem jeg hyggede mig med. Vi så filmen Gladiator i de lokaler, hvor elektronisk holder til. Det var dejligt afslappende. Efter filmen fortsatte jeg den dejlige hyggestemning på værelset i fæ stalden, og kl. 18 havde jeg en aftale med Sarah, som bor lige over for Simon i fæ stalden, at vi skulle gøre os klar til Galla middag sammen, og at hun skulle ligge makeup på mig, da hun er meget glad for at ligge makeup på andre ;) Jeg tog min læderkjole på, min gladiator sko/sandaler og Sarah lagde makeup - jeg glemte desværre at tage et billede af Sarah og jeg, da jeg gik tidlig fra festlighederne. I kan derfor ikke få lov til at se hvordan jeg så ud - undskyld!

Der var dækket flot op til galla middag, og køkkenet havde virkelig oppet sig i forhold til maden. Vi fik lækker og VARM mad! Og en frisk dessert; hjemmelavet is med frugt tilbehør. Jeg fik det skidt kort efter maden, jeg skulle kaste det gode mad op igen. Jeg lagde mig derfor over på værelset og var ikke med resten af aften… øv bøv, men sådan er det, jeg overlever nok!

Søndag var en mere effektiv dag for mig. Jeg tog over i malersalen og fik tegnet/skitset min kranie tatovering samt møllen fra Amsterdam. Om aften lavede Sarah, Kevin, Alexander K og jeg sleep-over oppe hos Alexander og Kevin. Vi satte en ekstra seng ind på værelset, så der var 3 senge, og så så vi film og sov sammen til i dag! Det var smadder hyggeligt!

Xoxo

Beksi

EndFragment

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Ingen tags endnu.
bottom of page