top of page

Onsdage... Øv!

StartFragmentHey!

Ikke en god dag i dag.

Jeg vågnede op da de andre skulle ned og have morgenmad, og jeg var lige falde i søvn fordi jeg havde haft problemer hele natten med skulderen. Jeg bad Sarah fra værelset om at sige til Bodil, som er en af lærerene, at jeg ikke kunne komme med i dag, da jeg havde mange smerter i skulderen. Jeg hadet, at jeg var nødt til at blive liggende når alle andre skulle ud og nyde dagen. Bodil kom op til værelset for at høre om der var noget de kunne gøre, men der er ikke rigtigt noget der kan gøres andet end ro og smertestillende og IS! Hun gav mig hendes nummer, hvis nu jeg fik det bedre og havde lyst til at finde dem.

Omkring kl. 14 var jeg ved at dø af sult, og jeg havde egentlig fået det noget bedre pga. Smertestillende og roen, at jeg gik selv ud for at finde noget mad. Det regnede, så jeg fandt ud af at det ikke var den værste dag at ligge i sengen. Det var faktisk virkelig dejligt at være alene for en stund, så jeg sad alene på en restaurant og fik noget lækker mad, mens folk gik ude på den anden side af vinduet i regnvejr og havde travlt :)

Derefter gik jeg på Starbucks, for at få en kaffe/frappucino, her sad jeg også og hyggede mig med min dagbog, en kuglepen og en kaffe i hånden.

På vejen hjem gik jeg ind i Jeppe, Emil, Emilos og Jacob G. Som havde været ude at shoppe. De inviterede mig med op på deres værelse, fordi de ville også bare slappe af, så hvis jeg ikke ville slappe af alene var jeg velkommen. Jeg gik med dem, og lå i Jeppes seng og spillede backgammon sammen med ham, dvs. Han lærte mig hvordan man spiller backgammon. Så nu kan jeg også det!

Om aften ved aftensmadtid fandt vi en lille restaurant ved navn Lombardo's, og her opdager jeg, at de er blevet kåret til at have Amsterdams bedste Burger, så mig og drengene gik ind og spiste den bedste Burger jeg nogensinde har fået med både bøf & pulled pork!

​Efter burgeren støttede vi Peter i at få en tatovering. Jeg nussede ham på ryggen mens han lå og fik en nål 1000 gange ind i armen, men resultatet blev flot.

Xoxo

Beksi

EndFragment

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Ingen tags endnu.
bottom of page