top of page

STRESS!

Hey!

STRESS! STRESS! STRESS!

Jeg føler mig en smule stresset - det ved jeg ikke om i kan fornemme ;p

Lige nu ville jeg ønske at jeg kunne få 2-4 dage mere inden jeg skulle indkvartere på Højskolen Lørdag eftermiddag. Men... Sådan skal det ikke være!

Rebecca du kan godt!! Jeg har brugt dagen i dag på at skrive pakkeliste (der skal være struktur på papiret ellers er der kaos i hovedet), og jeg har taget et billede af min påbegyndende pakkeliste:

Jeg har fundet ud af at alt tøjet kommer i min store kuffert, som er nem at transportere, så nu er alle overdele, undertøj, pænt tøj og nattøj pakket, og vi mangler varmt tøj samt bukser. Det har været svært at beslutte hvad der skulle med, altså hvad jeg tænkte at jeg vil få brug for, og hvad der ikke skulle med. Ifølge mig skal ALT med, men 2 skabe fyldt med tøj kan jo ikke være på det lille værelse med et halvt skab tilrådighed ;)

I morgen skal jeg få resten pakket ned i kufferten, og alle de andre ting såsom toiletsager skal også pakkes og stilles ind i stuen, således at det alt sammen er samlet og klar til afrejse lørdag <3

I morgen står også på rengøring af badeværelse samt mine to værelser, afsluttende hyggetur på Okkels med nabobørnene og gæster om aften :) Jeg får travlt, men så kan jeg mærke at jeg lever = FANTASTISK!

Jeg er så spændt at det ikke engang er gået op for mig endnu hvor stor en omvæltning det er her bliver, men jeg glæder mig til det øjeblik hvor det rent faktisk går op for mit lille hovede!

Xoxo

Beksi

_____________________________________________________________________________________

Hey!

STRESS! STRESS! STRESS!

I feel a bit stressed out - maybe you guys can feel that? ;p

Right now I wish that I could get 2-4 more days before I had to be at Engelsholm Saturday afternoon. But ... that is not how it should be!

Rebecca you can do this!! Today, I spent the day at writing package list (which need to be organized and on a piece of paper or else there is a chaos in my head), and I have taken a picture of my packing list (see it above)

I have found out that all my clothing can be transported in my large suitcase, so now all my T-shirts, underwear, nice clothes and nightwear are packed, and the warm clothes and trousers are the only things that need to be packed. It has been hard to decide what comes with me and what doesn't. According to me, everything should come with me, but two closets full of clothes can not be in the little room with only a half closet;)

Tomorrow I'll get the rest packed into the suitcase, and all the other things such as toiletries must be packaged and put into the living room so that it is all assembled and ready for departure on Saturday<3 Also tomorrow I need to clean the bathroom and my two rooms, go on a nice trip to the Ice cream store Okkels with the neigbour kids and have guests at 8pm :) I am busy, but then I will feel alive = AMAZING!

I'm so excited that it has not even occurred to me yet how big an upheaval it's going to be, but I am looking forward to the moment when I realise how big this is!

Xoxo

Beksi

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Ingen tags endnu.
bottom of page