top of page

Love surrounds me!

Hey!

Nu har jeg fået publiceret min blog, og jeg er så spændt på hvad i synes om den! Jeg har sendt et 'shoutout' til mine nærmeste som jeg tænker der er interesseret i at følge med på denne blog.

Jeg er så sindssygt heldig at have fantastiske venner, familie og naboer omkring mig - jeg er omgivet af kærlighed!

De sidste 2-3 uger har været fyldt med mindeværdige dage/aftener sammen med mine bedste venner og veninder.

Jeg startede med en dag sammen med Erica Strange. Vi gik tur ved indelukket og fik en is, og derefter kørte vi hjem til hende, spiste, så film og hyggede indtil vi ikke kunne trække den længere - vi skulle sige farvel, fordi hun skulle til New Zealand og jeg skulle på Højskole samt til USA.

Den næste jeg fik kærlighed af var min Brow, Morgan! Vi havde den mest mindeværdige og hyggelige aften 4-ever! Savner dig allerede Brow <3

I sidste uge fik Marie plads i sin kalender til at se mig efter et par måneders hektisk arbejde, og vi spiste på min ynglings restaurant Zorba! Det var rart at få snakket om alle de ting der er sket på så kort tid!

Vennerne er nu besøgt og sagt farvel til, men naboerne mangler…

Det troede jeg i hvert fald, men mine naboer samt min familie snød mig i søndags, da mor havde sagt at hun havde brug for at jeg var hjemme søndag, så jeg kunne hjælpe med at holde børnene beskæftiget. Hvad jeg ikke vidste var, at det var en undskyldning for at jeg var tilstede da naboerne kom til kaffe og kage. Mor havde nemlig købt en hindbærsnitte-kagemand med skriften ’God tur’, og naboerne kom med en fælles KÆMPE GAVEKURV! Jeg blev overrasket og rørt og vildt glad! Sikke nogen naboer jeg har fået mig! Alt den kærlighed er overvældende <3

Nu er der ikke lang tid til første dag på Højskolen, og jeg mener selv, at jeg er blevet sendt godt af sted af mine venner og naboer!

Xoxo

Beksi

_________________________________________________________________

Now I have published my blog, and I'm so excited about what you think about it! I have sent a 'shoutout' to my closest friends that I think that would be interested in keeping up with this blog.

I am so insanely lucky to have such amazing friends, family and neighbours around me - I'm surrounded by love!

The last 2-3 weeks have been filled with memorable days/nights with my best friends.

I started with a day together with Erica Strange. We took a walk through ‘Indelukket’ and got an ice cream, and then we drove to her home, ate, watched movies and had a good time until we could not pull it anymore - we had to say goodbye because she was going to New Zealand and I to America.

Next I got a lot of love from my Bro, Morgan! We had the most memorable and pleasant evening 4-ever! Miss you already Bro <3

Last week, Marie Ibsen gave me one of her few ‘no working’-evenings. We ate at my favourite restaurant Zorba! It was nice to talk about all the things that have happened so fast!

I have now visited and said goodbye to my friends, but I still have to say goodbye to the neighbours...

Or so I thought… But my neighbours and family tricked me into thinking that I needed to be home this Sunday, because mother needed my help to keep the children occupied. What I did not know was that it was an excuse to be sure that I was present when the neighbours came with a HUGE GIFT BASKET! And mother had bought a raspberry pastry man with the writing 'Good Trip'. I was surprised and touched and thrilled! Wow I’ve got some crazy and kind neighbours! All that love is overwhelming <3

It is soon my first day at School, and I myself believe that I have been sent away in the best possible way!

Xoxo

Beksi

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Ingen tags endnu.
bottom of page